Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlastnosti recyklovaných kameniv používaných do pozemních komunikací
Sokolová, Veronika ; Pecha, Karel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Teoretická část práce se zabývá popisem výroby, vlastností a charakteristik recyklovaného kameniva a z toho vyplývajícího zhodnocení z hlediska vhodnosti jeho použití při stavbě pozemních komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na provedení základních zkoušek kameniva dle platných norem, jako je objemová hmotnost, nasákavost a odolnost kameniva proti drcení. Zkoušky jsou prováděny na daných frakcích tří druhů recyklovaného kameniva a následně porovnány s výsledky stejných zkoušek na přírodním kamenivu.
Využití recyklátů do konstrukcí vozovek městských komunikací
Průdková, Hana ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje možnosti nakládání se stavebními a demoličními odpady. Zkoumá problematiku umísťování a hospodaření s těmito odpady a hodnotí možnosti jejich dalšího využití. Zabývá se výrobou a využitím recyklátů do konstrukcí městských komunikací a ekonomickou výhodností recyklátů oproti přírodnímu kamenivu. Dále práce rozebírá problematiku pórobetonu, jako moderního stavebního materiálu, který se v blízké době objeví ve stavebním a demoličním odpadu ve větší míře. Praktická část zkoumá vlastnosti směsných recyklátů s určitým množstvím cihelných a pórobetonových částic pomocí zkoušek objemové hmotnosti zrn a nasákavosti, odolnosti proti zmrazování a rozmrazování a odolnosti proti drcení.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.
Vliv výrobních teplot na obalovně na vlastnosti kameniva
Brtníková, Tereza ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci je popsán jak postup výroby kameniva tak postup výroby asfaltové směsi v šaržové obalovně. Je zde uveden postup zkoušek odolnosti kameniva proti drcení a odolnosti proti zmrazování a rozmrazování. Zkoušky byly provedeny na 3 typech kameniva, které byly teplotně zatěžovány na 110°C, 200°C a 300 °C. Výsledky byly následně porovnány.
Využití recyklátů do konstrukcí vozovek městských komunikací
Průdková, Hana ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje možnosti nakládání se stavebními a demoličními odpady. Zkoumá problematiku umísťování a hospodaření s těmito odpady a hodnotí možnosti jejich dalšího využití. Zabývá se výrobou a využitím recyklátů do konstrukcí městských komunikací a ekonomickou výhodností recyklátů oproti přírodnímu kamenivu. Dále práce rozebírá problematiku pórobetonu, jako moderního stavebního materiálu, který se v blízké době objeví ve stavebním a demoličním odpadu ve větší míře. Praktická část zkoumá vlastnosti směsných recyklátů s určitým množstvím cihelných a pórobetonových částic pomocí zkoušek objemové hmotnosti zrn a nasákavosti, odolnosti proti zmrazování a rozmrazování a odolnosti proti drcení.
Směsný stavební recyklát pro zemní tělesa pozemních komunikací
Masař, Daniel ; Hýzl, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Práce řeší využití směsného stavebního recyklátu pro zemní tělesa pozemních komunikací. Teoretická část postupně popisuje výrobu a využitelnost stavebních recyklátů a také ekonomické zhodnocení vůči běžně užívaným přírodním materiálům. Hlavním bodem teoretické části je využití směsného recyklátu do podloží vozovek se zvýšenou pozorností na užití do aktivní zóny pozemní komunikace. Dále popisuje laboratorní zkoušky, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností recyklátů a problematické vlastnosti, které mohou ovlivnit životnost stavebního díla. V samostatné kapitole uvádí zahraniční zkušenosti s užitím stavebních recyklátů pro budování dopravních staveb. Praktická část ověřuje vhodnost směsného stavebního recyklátu do aktivní zóny pomocí zkoušek Kalifornský poměr únosnosti, míra namrzavosti zemin a odolnost proti drcení metodou Los Angeles.
Vliv výrobních teplot na obalovně na vlastnosti kameniva
Brtníková, Tereza ; Stehlík, Dušan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V bakalářské práci je popsán jak postup výroby kameniva tak postup výroby asfaltové směsi v šaržové obalovně. Je zde uveden postup zkoušek odolnosti kameniva proti drcení a odolnosti proti zmrazování a rozmrazování. Zkoušky byly provedeny na 3 typech kameniva, které byly teplotně zatěžovány na 110°C, 200°C a 300 °C. Výsledky byly následně porovnány.
Vlastnosti recyklovaných kameniv používaných do pozemních komunikací
Sokolová, Veronika ; Pecha, Karel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Teoretická část práce se zabývá popisem výroby, vlastností a charakteristik recyklovaného kameniva a z toho vyplývajícího zhodnocení z hlediska vhodnosti jeho použití při stavbě pozemních komunikací. Praktická část práce se zaměřuje na provedení základních zkoušek kameniva dle platných norem, jako je objemová hmotnost, nasákavost a odolnost kameniva proti drcení. Zkoušky jsou prováděny na daných frakcích tří druhů recyklovaného kameniva a následně porovnány s výsledky stejných zkoušek na přírodním kamenivu.
Recyklované kamenivo do pozemních komunikací
Antošová, Klára ; Mondschein,, Petr (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá využitím recyklovaného kameniva z betonového recyklátu pro podkladní vrstvy vozovek pozemních komunikací. Práce se dělí na praktickou a teoretickou část. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy stavebního a demoličního odpadu, produkcí, vývojem a nakládání s tímto odpadem v České republice. Dále se zaměřuje na princip recyklace a využití betonového recyklátu v České republice a v zahraničí. Praktická část diplomové práce se zabývá laboratorním zkoušením a posouzením recyklovaného kameniva do stmelených, nestmelených a prolévaných vrstev podkladních vrstev pozemních komunikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.